2008-11-14 <3 2009-12-11

395 dagar sen jag och sofia drack vin tillsammans & gjorde den stora staden osäker.. hahah
Vi hade sjukt kul det blev en galen kväll.
Åt midda hemma hos sofia som jag lagade.. då blev det Lövbiff med café de paris, smörstekta championer och pommes.. kan det bli bättre?! å en MASSA vin.. Och Idol finalen så klart! *ERIK*
   
Sen tog vi en taxi in till stan.. och som alltid när vi är ute går vi till vårat favvo ställe Galways på kungsgatan.. där inne mötte vi tre grabbar i baren som var från london.. alltid lika kul och snacka engelska.. de roliga va att en av dem hette Rickard å den andra hette Liam tyckte ja va lite kul.. hahah

Sedan när de slängde ut oss från stället så tog vi en taxi vidare till patricia som hade öppet till 5.
Dans å drinkar..

tog en taxi hem å somnade hemma os sofia kl 06.05


Idag har man ju inte direkt varit kaxi...
men eftersom jag har en sån snäll och underbar karl, så fick ja sova ruset av mig till kl.14 sen va de bara å sätta fart å göra sig till en människa igen för att åka till Midsommarkransen å träffa Terése, Jonas å stella!

Nu e de dax för sängen..

Natti natti!

Tack för en underbart rolig kväll gumman! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0