Dan före dan före dopparedan..

Vad händer? om 2 dagar e de julafton..REDAN.. gud man har typ haft jätte lång tid på sig att köpa julklappar, men nej lilla janine hon springer omkring nuuuu.. i sista sekund..
JAG BLIR GALEN !!
Va i täby centrum igår med syster, Lasse (sara nilsson), Anki, och sanna å hennes syster barn Nea & Elma och Liam va ju så klart med i vagnen.. men folk fattar liksom inte att de e svårt att ta sig fram med vagn..

Blev 1 julklapp och en massa fika.. alla irrade runt tror jag.. så igår bestämde jag mig för att åka in idag själv utan barn, rickard kom hem och tog hand om liam medans ja åkte in å träffade upp sara å angelica...
blev dock bara 1 julklapp idag oxå... tar resten i åkersberga imorrn..

 imorrn blir de till å rulla köttbullar och uppesittar kväll med Lotta (bingolotto)
nån som känner sig sugen på att spela med mig?

nee nu ska ja ge Liam mat sen blir cde sängen..

natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0