Lucia 2009

Idag har jag haft en helt underbar dag tillsammans med Liam.
Vi har det alltid bra, me just idag känns det att det varit en super mysig dag..
Vi vaknade båda två runt 10... skönt när man får sova... min lilla liam e en trött mössa på morgonen. undrar vart han har fått det ifrån heheheh

slog på tv:n barnkanalen: Nicke nyfiken var en hit, Liam satt i sängen å skrattade.. alltid lika kul å se på då..
sen när han hade tröttnat på de blev de frukost på sängen sen frukost.
Liam fick tutte och jag själv drack oboj & åt ost smörgåsar =)

Liam har kommit på att det är väldigt roande att bara ligga i sängen å stirra på tak fläkten han låg där idag i ca 3 timmar.. tittade, skrattade, somnade, vaknade tittade & skrattade..
 

 
Då passade jag på att baka lite peppisar.. när jag hade tagit fram allt å just skulle börja insåg jag att jag inte hade någon kavel.. TYPISKT.. men man tager vad man haver eller? hahah hitta en glögg flaska.. gick utmärkt. jag tror inte ja kommer behöva köpa nån kavel i fortsättningen.
 
 

sen var det dax för på klädning.. Liam skulle få vara Tomte nisse idag.. för vi skulle på Lucia firande på mitt jobb.
Himla mysigt ute.. i mörkret.. lite snö å små söta barn som sjöng.
Kallt men mysigt.. Liam sov under hela vistelsen.. som vanligt..

När vi sedan kom hem var det dax för mat lagning.
idag stod det på menyn: Lax med potatis, sockerärtor å romsås.. mums.

nu ska ja krypa ner i sängen med mina älsklingar som redan sover för länge sen...

NATTI NATTI


Kommentarer
Postat av: Kim

Okej, behöver man verkligen ha en sådan? Jag har inte förstått vad den gör för skillnad?

2009-12-15 @ 18:49:19
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0