Pyjamas mys dag!

Idag har jag och Liam haft pyjamas heeeeeeela dagen fram till sen eftermiddag.. skön som bara den!
Rickard var i väg på mellandags rean å kom hem med en ny platt tv 32 tum.. ME LIKE =)


Sen tog vi en rask promenad till Roma där vi möte upp Sarah,Johnny, Mamma & Ania för söndagsmidda =)

Nu e de soffan å tv som gäller hela kvällen med mina grabbar..

Liam e ledsen tror han håller på att få tänder.. dreglar å JÄTTE ledsen =(

Imorrn blir det in till den stora staden för att träffa Fredrik Blanko en kompis till Rickard.
Hoppas på att hitta lite nya kläder på rean =)


Pyjamas mys i soffan =)


Min mys gubbe =)


Mammas älskling !


Mys hos Moster på Roma


Behöver jag skriva nått?


Dreglar lite ..


Middag & mys med pappa =)

Tack å hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: ida

molly dreglade ett bra tag innan tänderna började komma jag tror hon började dregla när hon var 2 månader och fick tänder när hon var 5 månader..

2009-12-27 @ 22:39:21
URL: http://ijdah.bloggplatsen.se
Postat av: Jen

Söt han är! :)

2009-12-30 @ 17:37:41
URL: http://identitetmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0