Uppsala,Hudiksvall,Gnarp,Iggesund & Sundsvall!

Man hinner mycket nu när man e hemma å är mamma ledig.. tro mig! Jag och Liam åkte till mormor & Sten i torsdags förra veckan som bor i uppsala. åkte in till stan med mamma på morgonen å sedan tog vi tåget till uppsala.. det gick hur smidigt som helst.. sten möte upp oss å så åkte vi hem.
Åt lunch och sen gick jag och mormor ner till stan. uppsala e en så himla mysig stad tycker jag.. å nu när all julbelysning hade satts upp i stan det mysigt..

Köpte ett par nya stövlar.. ett par varma =) Me like!


Sen när vi kom hem somnade jag å liam på soffan..
Åt en super god laxpaj till middag och hängde resten av kvällen i soffan framför tv:n. <3

Fredagen åkte vi till ikea och åt lunch Ikeas berömda köttbullar med potatis , lingon å brunsås mums..


sen bar det av igen, mot Hudiksvall.. puhh innan ja hade satt mig å fått in allt i vagnen så va vi nästan i gävle.. hahah men nu vet ja ju hur det går till med en vagn 2 väskor en bilbarnstol och en son..

Resan gick fort å väl framme i Hudik mötte ja upp Magda,Jacob, alex & Julia.. (Alex å Julia skulle till sthlm)

Åkte hem.. Till Gnarp!

Lördag
dagen va vi på JULKUL i stallet.. himla mysigt..
Michelle hade uppvisning och Maya skulle sitta fiint med rosett =)


Lördag kväll bar det av till nästa ställe.. till Iggesund där syster å johnny bor..
Åt midda med sarah & Angelica..
Det blev mycke barnsnack vill ja lova..

Söndag: nu skulle vi vidare igen hahah mot sundsvall för att träffa sandra =)
Fika å mys hos sandra & Dan!


Å kan ni gissa vad vi gjorde sen?! joo vi tog bussen tillbaka till Gnarp igen..

Japp då va det måndag å barnen skulle till skolan å vi, jag och Liam vi gjorde så lite som möjligt den dagen men när baranen kom hem igen va de full rulle.. Mia min köttfärslimpa kom på besök =) bullbak å knäck..



Tisdagen Kom Terese å hälsade på =) onsdagen åkte jag och magda in till hudiksvall hon skulle på möte så då passade ja på att fika med syster, angelica & Jossan vilket var himla trevligt =)

TORSDAG: Åkte jag och Liam hem igen.. nu fick det räcka med äventyr!

Men tack snälla Familjen Andreasson för allt å såå mysigt vi har haft det!
Å syster yster... MISS YOU!
 
Puss å hej leverpastej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0