Äntligen

Plötsligt händer det... när man minst anar det.. å de e ju så det ska vara. Har kämpat i ca 8 månader , men inget händer..
Åkte till Egypten juldagen 08 å kom hem nyårsdagen 09.. 1 veckas semester med avkoppling god mat och bara en massa mys...

Kommer hem det går ett tag och jag börjar känna mig tröttare fast att det inte va länge sen man hade semester, kissar typ 5-6 gånger på jobbet.. går upp på nätterna kissar, får inte sova.. MÅR SÅ ILLLA!
Men tänker de e inget, har blivit såååå besviken många gånger, när man testar sig.. så nee de e inget tyckte jag...

Inser att mensen är 6 dagar sen, tar ett gravtest.. ingen bebis...
Går ner till apoteket å köper ett annat test, tänker- gör det imorgon bitti.
Jag försover mig på morgonen å hinner inte.. tänker ja gör de när ja kommer hem är ändå inget.. hmm

Kommer hem från jobbet ...äntligen fredag, ska på inflyttningsfest, har köpt vin... mums... ska bara ta testet.. de e ju ändå inget..
Trodde jag ja... när det står GRAVID,kan inte tro mina ögon.. e de sant?? e de vår tur nu??? puuu...
går fram å tillbaka i lägenheten å väntar på att rickard ska komma hem...
Rickard kommer hem börjara babbla om jobbet å där står jag å håller på att spricka... kom igen nu ta av dig skorna.. tar testen å visar....

ÅÅÅÅÅÅÅ de va den bästa dagen i mitt liv, nu iaf..

23/1-09 fick vi ett plus känns helt otroligt spännande!

Nu är jag snart inne på v.13 å det känns helt underbart.

Har velat skrika det högt ut så alla hör, men har inte kunnat.

Idag berättade jag för min chef å då känner jag att jag nu kan säga det till er övriga som inte vet något!
MEN NU VET NI!

                                             


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Wihoooo!

2009-03-17 @ 16:53:12
Postat av: Mia

Grattis igen Janine :) !

2009-03-17 @ 19:50:35
URL: http://mialundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0