Vilken dag...

Det hela började i Söndags kväll då jag låg på soffan å kolla film.. fick typ kramp i magen.. trodde ja hade legat fel en stund.. gick över efter några minuter... tänkte inte mer på det.. gick och la mig i sängen för att sova för natten...
somna, å vakna å somna å vakna.. sov inte alls bra den natten.
Måndagen va man mycket trött... lika så smärtan kom tillbaka på kvällen.. hade inte så ont, men de kändes ändå konstigt... jag kanske inbillar mig (?)
Tisdags natten var värst sov inte alls å hade jätte ont bestämde mig vid halv fem på morgonen att det funkar inte måste ringa min barnmorska.. vilket jag gjorde senare på morgonen.. Förklarde min smärta och hon tyckte jag skulle åka till gyn akuten på en gång.. ja visste inte vart ja skulle ta vägen.. gud vad ja blev rädd... tårarna kom och jag blev orolig så klart.. som tur var sarah hemma så hon kunde köra in mig till akuten.. fick en nummer lapp å betala 300 spänn.. sitta ner och vänta.. oj va de gick fort fick gå å kissa i en mugg alltid lika kul.. hehehe..
sitta ner och vänta igen... fick komma in efter 1,5 timme för att ta stick i fingret..  3 timmar senare.. börjar ruttna...
Får tillslut komma in till en läkare som känner å klämmer på magen och kollar att bebisen mår bra.
Bebisen mår bra och de kunde inte hitta något allvarligt men som sagt de skulle höra av sig när provsvaren kommit... skulle jag få feber och känna mig sämmre skulle jag komma in igen.
Har ont fortfarande, så jag hoppas verkligen att jag får sova i natt och slippa känna denna smärta.. usch..

Nu ska jag försöka sova...

hej så länge!

<3 Tack för allt idag sarah <3  Älskar dig!
<3 Tack Lisa <3

Ett stort tack till er alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0