crazy yatzy night..

Vilken kväll...
Igår åkte jag & Alexandra hem till mamma  & Jocke (dom va inte hemma så vi lånde huset)

Öppnade varsin flaska vin, jag drack vitt och hon rött..
Spelade spel och snacka skit.. vi spelade typ yatzy 100 gånger, men det var kul..

Jag fick dock pumpa ut bröst mjölk under kvällen, eftersom de såg ut som meloner.. hahah
Alexandra fick sig ett gott skratt.. hahaha

Tog bussen ner till centrum och vidare till sportsbar,,
med en massssssa dans å goa drinkar :)
Träffade även en massa trevliga vänner..

Idag mådde Mamma janine mindre bra, som man förtjänar antar jag hahah, ja hade glömt bort hur det var att vara bakis.. men det var ju typ nästan 11 månader sen jag drack..
Men eftersom jag har en sån SNÄLL OCH UNDERBAR MAN! så fick jag sova nästan hela dan.. sitter fortfarnade i min morgonrock, har inte varit utan för dörren heller.. SKÖNT

Jag vill TACKA dig Alexandra för en otroligt rolig kväll.. kunde inte bli bättre!

Har tyvärr inga bilder från gårdagen.. ska fixa de.. men det blir till ett senare inlägg.


<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


Min ÄNGEL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0