=)

så nu var denna helg snart över och e ny vecka framför oss =)

I fredags lekte jag med mamma som vanligt.. (mamma e ledig på fredagar så då träffar Liam sin mormor)
Vi tog en fika på det nya fiket i centrum..
Sen åkte vi (jag&Liam) hem till mamma & jocke & Ania.. Natta, petronella & Lennart skulle komma på besök.. *natta skulle klippa familjen.. så jag passade på å få håret klippt (2cm) hehe nu när jag äntligen fått tillbaka mitt långa hår måste ja ju fortsätta.. men kanske gör nåt åt det sen.. You never know.. =)

Vi åt en himla god middag som bestod utav mamma´s goooda lasange å sallad med blue chees mums.
 Detta är inte Mamma´s var bara tvungen å hitta en bild..

Sen blev det ju såklart Idolmys...
 Jag; Ania & Jocke spelade Yatzy medans mamma & Natta snacka en massa jobb..

Jag lät familjen öva lite inför nästa helg då de ska vara barnvakt åt Liam medans jag och rickard ska på 80-tals fest på Tommys =)

Ania är ju bara super bäst, Liam tycker mkt om henne, hon tröstar å ger honom mat myser med honom.. =)
Mamma kanske inte behöver öva såå mkt hon har ju faktikt fått 3 ungar..
Jocke han e bra på att ha Liam i sin famn vid tv:n heheh man han bytte faktiskt en kiss blöja (himla stolt) heheh
Det här kommer gå galant..



Lördagen bestod utav sov till 10 satt i morgonrock typ hela dan, solen va uppe men hann inte ut.. (lat tror jag mer..) skyndade mig till centrum med mamma strax innan tre, skulle gå på bolaget. eftersom det var min kväll å dricka några glas vin.. =)
Sen hem till mamma igen <3
Rickard kom senare å vi åt köttsoppa med vitlöksbröd ! *suuuper*
Vin drickandet ställde jag in fick i mig 1/2 glas.. sen insåg jag att det inte var någon idé, Liam var ledsen och trött och kände att jag ville ju spara mig till nästa helg, så kul e de ju inte å vara bakis..

Vi åkte hem.. Jag fick sova i sängen..
Eftersom jag & Liam sover nu mera på soffan. Å rickard i sängen så va de min tur att sova i sängen i natt så Rickard fick flytta ut på soffan..

Vi ska försöka få Liam att sova i sin säng men han ratar den =( I soffan får vi båda sova nästan en hel natt så det väljer man ju mer än gärna.
Inatt blir det oxå soffan men imorrn ska ja lura honom lite han ska få sova i vagnen å sedan sakta men säkert ska ja lura in han i sin säng.. hoppas jag lyckas.
somna som en stock runt 01.30 å sov till 8 då fick Liam mat sen gick ja å la mig igen å gick upp igen runt 12.. sååå himla sköönt!

Rickard har köpt en ny väckarklocka idag som har ALLT.. han testade den innan han gick å la sig stängde sov umms dörren å ja låg på soffan, de lät som ett brandalarm å värsta vibratorn som man lägger under kudden eller vart man vill ha den hahaha =) men sen när jag och Liam flyttar tillbaka in dit kommer vi ju flyga upp ur sängen när Rickard ska gå upp.. mindre kul =(

Sen åkte vi till arninge el giganten för att kollade ut  en ny tv.. rena djungeln ja hitta en massage stol som ja satt i å nästan somna.. nice..

Har även hunnit med att träffa sofia en stund, gick hem till henne och fikade.

Känns som om vi hunnit en massa roligt i helgen.
Nu är det måndag.. ska nog krypa ner här brevid min son som redan sover, men när ja e klar för att sova lovar ja att Liam kommer att vakna å vill ha mat..

Natti Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0