åhh TAXI!

Måste ha kännt på mig eller nått, vaknade vid kvart i 2 av att Liam vände sig om i sin säng.. går upp å dricker vatten, lägger mig igen å kan inte somna om, konstigt ja som brukar va ap trött på natten, går upp igen gör välling till Liam, sätter mig vid facebook, ser att syrran är online, tänker nää de e hon säkert inte.. frågar på chatten om hon e vaken.. - japp väntar på taxi till bb...
men oturen va att dety fanns ingen taxi på några timmar så himla typiskt..
så klart ringer jag syster,, å då har hon haft värkar i 2 timmar med jämna mellanrum... åhhh va kul äntligen..
Det sägs att det föds fler barn på onsdagar, undrar om det stämmer.. Liam föddes oxå på en onsdag..

Nu hade dom iaf fått en taxi det var ju skönt!
gud jag kan inte sova...

måste nu få Liam att somna om.. hörs senare..

HOPPAS ATT NILA KOMMER SNART!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Helena

Theo föddes också på en onsdag... :)



Håller tummarna för att lilla Nila kommer idag. :)

2010-04-21 @ 21:05:58
URL: http://gonsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0