Dagen är kommen, men vart är mosters lilla tjej?

Nila har typ 1 timme å 42 minuter på sig att komma detta datum som hon är beräknad.. men ingen liten tjej ännu.. hoppas hoppas hon kommer snart..

Idag har jag och Liam varit på Båtstorp å hälsat på, de va trevligt sen tog vi som vanligt en lång promenad med jossan & moa, som vi möte upp vis solskiftet..

Ikväll har jag varit hemma utan mina grabbar, det var otroligt skönt att bara sitta vid datan å ligga i soffan å glo på tv för sig själv..

nej nu ska ja lägga upp lite bilder sen blir det sängen.. å hoppas att ja får ett samtal inatt att syster å johnny ska åka in till bb det skulle man ju bli så glad utav.

Hoppas solen kommer imorrn oxå..

  såå himla underbart.. älskar våren!




Gröt kungen LIAM hahaha


såå himla söt min lilla prins...

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0