Måndag,måndag måndag..

Helgen gick typ hur fort som helst.. i fredags va vi bara hemma på kvällen, för vad vi gjorde på dagen kommer ja inte ihåg nu... hahah bra minne man har NOT

Men i Lördags hade Alexandra midda hemma hos henne med mig och Jossan då vi åt jätte god mat, hemma gjorda potatis i ugn av färskpotatis såå himla gott och kött.. och en massa grönasker..
Bäst var all drinkar vi gjorde som efterrätt =)
Strawberry margaritas i massor.. mums..

Sen blev det sportan.. lite dans å lite mer drinkar..

I går söndag var jag och rickard på Ikea å köpte en ny tv bänk såå himla fin och en hylla eller ett skåp kanske de är.. har iaf inte fått upp prylarna ännu blev så sen t igår och idag har vi inte hunnit.. men hoppas på att det händer nått imorrn..

Så när allt är uppe ska ja ta kort så ni får de hur det blev =)

Idag är det MÅNDAG!
Jag och Liam vaknade runt halv åtta låg i sängen å mös en stund. sen gick vi upp åt frulle å han åt välling..
Sen tog vi bussen hem till Jossan och Moa, då vi tog en lååång promenad på 2,5 timme himla skönt.. Elvis va oxå med såklart!
Åt hembakad pizza...

Jag och Liam blev även kvar hela kvällen och åt midda hos mina fosterföräldrar hihih (Jossan&Benny)
Himla god köttfärssås med spagetti.

Vi åkte hem och nu efter ett tag tillbaka så sover Liam och Älsklingen har kommit hem efter en match..
nu blir det en kopp te och mys i soffan med hjärtat!

ps. På torsdag blir jag kanske Moster om lilla Nila vill komma ut då.. guud va jag längtar efter dig.. lilla vän..

Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0