Snart blir man moster =)

Läste just mitt sitta blogg inlägg.. å det var exakt 1 månad sen imorgon som jag skrev sist.. tiden den bara rullar iväg. händer så otroligt mycket nu, med familjen å Liam..

Liam är redan 6 månader.. ja kommer ihåg när syrran blev gravid så sa hon att när liam är 6 månader så kommer han att få en kusin, då kändes det som att det är en evighet dit, men nejdå gud va tiden går fort..
på torsdag nästa vecka är hon beräknad..
Ska bli så roligt, har inte tänkt på det så mycket, men ja kom på här om dan, att det e ju jag som ska bli moster den här gången.. gud va underbart.. *LÄNGTAR*
Önska bara att vi bodde närmare varandra, det är ju en bit dit, det e ju inget man åker över dagen men i sommar så hoppas jag på att dom kommer ner och hälsar på mkt. Pappa kommer ju oxå så det ska bli så kul.

Liam kommer att va en jätte bebis när lilla Nila kommer.. han kommer att lära henne allt han kan hahaha

Har massor att skriva det vet jag men just nu kommer jag inte på nått, heheh
så ja lägger upp lite bilder istället!

 LIam har bytt till sittvagn nu å han bara älskar det!

 Nila kom ut NUUUUU!!! Moster längtar efter dig!

 En skit glad Kille!

Ska försöka uppdatera mig mera nu.. men det har jag ju sagt ett par gånger, men men..

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0