Utmanar dig!

Hur bor du:Med min älskling Rickard & vår son Liam
Brukar du komma i tid:¨Nu för tiden så gör jag de
Hur lång är du:178cm
Kan du laga mat:JA!
Vad jobbar du med/pluggar du:Nu är jag mamma ledig.. annars jobbar jag som barnskötare
Vad har du på dig just nu:Pyjamas
Hade du en bra kväll igår:Ja den var trevlig.
 Vilket är ditt senaste inköp:Skor,solglasögon och ett linne
Din favoritdryck på morgonen:Te
Var fick du dina senaste pengar ifrån:Försäkringskassan =)
Har du sovit i din egen säng inatt:Ja
Vad hade du sönder senast:vet inte
Vem snackade du med senast:Älsklingen
Kall favoritdricka:Cola
Favoritdricka när du är riktigt törstig:Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka:Vin
Saknar du någon just nu:Jag saknar min syster Sarah & vill träffa Nila
Intressen:Leka med Liam och mina vänner..
senaste person du kramade:Liam
Senaste person du ringde:Jossan
Senaste person som ringde dig:Jossan
Vad drack du senast:Saftsoppa
Vill du ha barn:Har världens bästa son Liam 
Längtar du till din nästa födelsedag:Ja det ska bli trevligt
Har rakat dina ben någon gång:Ja, annars hade man ju varit mycket hårig hahahah
Är du sugen på något nu:Nej
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:Noll
Använder du hudkräm:Japp
Attraheras du av män med skägg:Nja
Micro-pop eller poppa själv:Poppa själv
Brukar du baka:Ja det händer, men inte så ofta.
Röstade du i det senaste valet:Japp
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:Jag älska mitt liv!
Vilken låt lyssnade du senast på:Nalle puh, med Liam
Har någon annan sovit i din säng inatt:Japp min älskling så klart..
Vilken svordom använder du mest:Fan
Vilken tid är din väckarklocka inställd på:08.00
Var köper du dina matvaror ifrån:ica
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden:Va med på bilden
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa:Oj, massor med saker heheh
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan:Japp
Vad åt du till middag senast:Potatisbullar
Kan du vissla:Japp
Tittade du på tecknat när du var liten:Absolut
Äger du några popband t-shirts:Japp
När flög du senast: När jag & älsklingen åkte till Egypten
Pratar du några andra språk:Engelska
Har du gråtit offentligt:Japp
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar:Tatuering..
Vad har du med dig in på bion:Popcorn så klart..
Vad har du för väder:Nu är det kallt men inte dåligt väder
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet:Svenska
När sov du senast på golvet: i lördags natt på toa..
Vilken är din favorit drink:Strawberry daquri
Gillar du din boendesituation: Japp
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera:6 timmar typ
Är dina dagar fullbokade och stressiga:Fullbokade, med aktiviteter..
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna:Japp
Hur gammal blir du nästa födelsedag:26år
Tror du på liv på andra planeter:Kanske
Skulle du någonsin hoppa fallskärm:ALDRIG
Tycker du om att krama folk:Ja
Äger du en digitalkamera:Japp
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det:JA
Får du dåligt samvete efter du ätit kött:Nej
Är du mörkrädd:JAPP
Tre saker du alltid har med dig:Liam,Skötväskan och våtservetter


Så nu är det eran tur att kopiera och svara på detta.. om ni orkar.. hehehe

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0