En hel dag hos fam.Gunnarson/Fanqvist =)

Vaknade imorse runt nio.. Liam fick frulle.. själv åt jag ingen frukost.. inte bra jag vet.. men ja ska bli bättre på de. Sen skyndade jag och Liam oss till bussen... tog 10.19 bussen hem till Jossan och Moa.. tog en promenad.. Elvis va ju så klart med oxå.. vi gick till ica skånsta och handlade lunch.. vi var ute i kylan i ca 2 timmar.. men solen va framme så de va mysigt.. skulle ha tagit med mig kameran ut men de glömde jag tyvärr..

Hemma hos Jossan & Moa åt vi lunch och fikade å snackade skit och hade trevligt.. ungarna lekte oxå...

Vi blev kvar hela dagen & kvällen..
Åt himla god soppa som Ynneb gjort heheheh.. bra där kocken..

Liam fick prova Moas hopp gunga vilket han tyckte var jätte roligt.. nu ska jag ta och leta fram hans, för han har oxå en.. men vart...?? jag har lagt den på nått bra ställe, kommer bara inte ihåg vart det där bra stället är!! hmm..


Liam & hans bästa kompis Moa <3


hopp hopp... =)

Hej hopp gummi s....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0