Liam Mattias Berggren!

Idag har Liam namnsdag... det är Mattias idag.. tror inte Liam finns.. men janine finns ju inte heller tur att man har ett svenskt namn oxå som Christina..
men å andra sidan så har dom ju tagit bort en del riktigt svenska namn å ersatt med typ Mohamed, hallå???

Ibland börjar man ju undra..

Idag har vi varit på Tommys och ätit Lunch med Carro & Charlie , Linda & Frida. De va himla mysigt.. sen gick jag och Carro med barnen till centrum där jag skulle köpa filmen UPP till sandra som fyllde 8 år idag.

Ikväll har vi varit hemma hos familjen Hudin på 8 års födelsedags fika.. himla god jordgubbstårta.. åt lite mkt bara.. men men.. de går jag bort imorrn, hoppas det är lika fiiint väder imorrn som det varit idag.. helt underbart skönt.. synd bara att det är så mkt snö överallt som man inte kan sitta ute i solen...

Imorgon Fyller Jossan 23 år.. =)

Och om typ 1 dygn anländer syrran till Åkersberga....
så på fredag ska vi mysa som bara den.. fast hon lär ju inte mysa med mig.. de väl Liam hon vill mysa med..

Nej nu ska ja ta och kolla en film tror jag.. eller kanske gå och lägga mig... hmm kan inte bestämma mig..

skulle ha lagt in en bild på Liam men det gick inte och jag orkar inte vänta.. får bli imorgon istället.

puss å god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0