Längtar till den 25:e Februari!!!

Det händer så mycket nu, och har hänt sååå himla mycket på sista tiden, men inte faan har jag bloggat, jag hinner inte.. varje gång jag ska sätta mig och blogga lite kommer saker i mellan..
nu tänker jag tex på min kära syster som skriver dagligen i sin blogg, men de gjorde jag oxå när jag var gravid.. då hade man typ inget liv hahahah skämt osido (sorry sarah) hahah

hmm ska väl ta å uppdatera mig lite om vad som hänt de senaste veckorna..

Fredagen den 6 februari åkte jag mamma,Jocke och Johan svensson in till gribby.. hem till Lare och drack å hade jätte trevligt sen gick vi till red corner för de va ett band som spelade där å inte vilket band som helst utan.. Janina´s pappa spela kommer inte på vad han heter nu..  dom har ju varit bättre måste jag ju säga.. men de va kul iaf.
   

Veckorna är som vanligt det händer mycket nu i Liams liv... eller i vår lilla familj..
Liam har börjat äta mer nu.. nu äter han gröt varje dag till lunch och puré till middag och så klart ersättning i flaska.. han fick pröva att smaka på potatis och palsternacka puré men det var ingen höjdare han höll på att kräkas, så jag smakde oxå på den åå stackare jag kan förstå att han inte tyckte om den.. så den går bort.. men potatis och morot tycker han om, har även köpt hem potatis och majs puré undrar vad han tycker om den..
nog skrivet om liams mat.. heheh

Söndagen den 7 februari åkte Sofia & Maria till Bali å kommer hem igen den 29 april då jag och Rickard firar 4 år tillsammans..
vi tog så klart en massa bilder på henne, i sin sommar outfitt eller hur de stavas... såg lite kul ut med en massa snö omkring henne....


såå fiin <3

Förra helgen hade jag & mamma Cocktail Party med temat: GLITTER & GLAMOUR!  hemma hos mig med en massa brudar, Drinkar och en massa tilltugg.. vi sjöng sing star och snacka en massa skit... jag och Alexandra & jossan hade djupa disskutioner inne på toa.. hahah
Kvällen slutatde på Sports bar..


Förra söndagen var vi som vanligt på babysim och Liam skulle dyka för första gången, vilket han tyckte var helt okej, hans kompisar blev ledsna, men inte Liam.. han var såå duktig..

Den dagen var det oxå Alla Hjärtans dag... men den firar man tydligen inte längre =(

17 februari Fyllde Sofie 25 år..

Idag fredag var jag och Liam , Jossan och moa, jessika och kevin (nya vänner) å badade i söra simhall de va kallt vi är ju vana vid att det är ca 33 grader på babysimmet.. de var det inte idag.. burr men som sagt Liam han klagar inte..

SNART kommer min älskade syster , Liams MOSTER  och hälsar på som vi har LÄNGTAT.. vi har gjort en egen nedräknings kalender... räknar dagarna tills hon kommer...

ska bli såååååååååååååååååååååååå mysigt att få känna å kläma på hennes mage och krama om henne och snacka skit... gud va jag längtar...
Vi har inte sätts sen nyår så hon måste ju oxå spricka av att inte träffa mig.. fast jag vet att hon mäst vill träffa LIAM...

Nu ligger Liam i sin säng för första gången, sen han va typ nyfödd. han ratade sin säng och har fått ligga i sin vagn i sin säng.. men han börjar bli riktigt lång och han rör sig mycket nu i sömnen.. ska vi se hur de går.. hoppas de går bra..

nej nu har jag nog fått med det mesta och jag ska försöka vara bättre på att skriva.. när jag hinner..

NU sitter jag här i mörkret i sängen och Liam han snarkar i sin säng och snart somnar väl Rickard in i djupsömn å snarkar som vanligt.... måste skynda mig så ja hinner somna innan han börjar.. sen e de kört...

Natti natti..



Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack för fina ord till mig! :)

Dom hade sina aningar om vad som var fel redan innan operation.. men Känner att vissa delar är lite för privata för att skriva i bloggen.. Skrev därför mest ang omkring alltihopa.. Men som tur var hade det inte hunnit bli super allvarligt än.. typ så.. Verkligen super konstigt och luddigt..

Firar inte alla hjärtans dag längre?! :O Klart man firar alla hjärtans dag!!

Kul att liam växer på sig sådant:) Testa att göra egna purér hemma ? det gjorde min mamma till mig, man bryr sig inte i att krydda typ bara:P Hoppas ni har det bra å tack igen för "stöttningen" .. Kraam Jennie

2010-02-20 @ 18:27:05
URL: http://missthornsea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0