2008-01-05 HJÄRTA 2010-01-05...

2 år har redan gått.. sen vi bytte ringar med varann Jag & Rickard.
Bara på ett år har det hänt mycke. förra året va vi i egypten ver nyår.. kom hem å insåg att vi skulle ha barn.. va gravid i ni (10) långa månader... å nu har vi vår guldklimp som kom till oss fr 3 månader sen. vi har hela livet framför oss.. undrar när vi ska gifta oss?
Undrar när rickard får arslet ur vagnen å friar.. hahah

Ikväll skulle vi ha åkt i till stan å ätit middag på min favorit resturang, men tyvärr blev min mamma magsjuk så hon kunde ej ta Liam. =( Krya på dig mamma! <3

Så det blev ändrade planer.. Gudmor Alexandra fick vara barnvakt så jag och rickard gick till Indiska här i åkersberga och åt middag.. de va mysigt de oxå.
Tack för hjälpen <3

Älskar dig Rickard Berggren!
Puss



Nu e det bara så att jag inte får på mig min ring ännu.. kämpar på det!

puss å hej leverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0