En dag utan Liam.

Gud vad en vecka går fort, å då gör ju liksom inte jag saker varje dag.. hmm vad har jag haft för mig i veckan..

I måndags va jag och Liam på BVC då han fick sin 3 månaders spruta.. sen va vi bara hemma, Liam fick lite feber..
På Tisdagen fick vi besök av Carro & Charlie, Jossan & Moa & Sofie kom över å åt lunch.
I onsdags skulle vi ha gått till Öppna förskolan men det blev en lugn dag i soffan med barnprogram.
Igår torsdag va vi på Båtstorps förskola å hälsade på.
Igår gick ja även å la mig i tid.. vid nio, men kunde inte somna..
Känner mig dock utvilad idag.

Jag ocj Liam gick upp vid nio åt frukost och sen började ja göra mig iordning medans Liam tittade på bolibompa =)
Idag ska jag och mamma åka in till stan å möta ,mormor för vi ska äta lunch tillsammans..

Liam ska inte följa med idag, för hans farmor ska ta hand om honom för första gången själv.
Jag tvivlar absolut inte på karin, känner mig en aning orolig för Liam.. om hur han kommer att vara.. han har varit gnällig på sista tiden å är väldigt "mammig".
Men det ska nog gå bra, Rickard slutar 14. idag så han kommer hem i tid.
Undrar när karin hade tänkt å komma, hon sa att hon skulle komma en stund innan, men ja drar ju om ca 30 min.

Ikväll blir det lungt, om inget ovanligt kommer.. hehe..
Imorgon ska jag och Liam åka in till täby och träffa angelica och Neo. sen kanske man får ta sig ett glas vin med flickorna.. jag ska nog smöra lite här hemma.

Nu kom Farmor Karin, så ja ska ta och va lite social med henne innan jag drar.

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0