Äntligen...

Gud jag e värkligen dålig på att blogga,men de händer så mycket nu... å särskilt nu när dopet närmar sig..
LÖRDAG smäller det liksom =)

Ska bli skönt när det är över, har lagt ner så himla mycket tid på allt, vill ju att allt ska vara perfekt!

Imorrn kommer ÄNTLIGEN min Pappa och Sally som jag inte träffat på 8 månader, de va ju här sist när Liam var 2 veckor typ. så nu kommer de att får träffa en stor kille =)

Min syster Sarah och Johnny & Nila-Mary kommer oxå =)

Idag har vi varit på dagskryssning med eckerölinjen, 
Såå himla otroligt.. Liam brukar alltid vakna varje morgon runt halv 6 ibland halv 7.. imorse ringde min klocka halv 7 för vi skulle bli hämtade halv 8, å då sov liam som en stock.. fick lov å väcka honom, han va jätte förvånad att jag va vaken före honom,och att vi gick upp på¨en gång, hahahah..

Sen åkte jag Liam och Sofia med hennes mamma hem till Caroline, där vi vidare åkte till Grisslehamn, för att åka med båten som gick kl.10 (Jesper va med oxå, Carolines son)

Nej nu orkar ja inte skriva mer, måste fixa lite här hemma..

hej hej

Bilder från dagen kommer snart, vet inte när...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0