Årets första TTT!

Idag vaknade vid nio och gick upp åt frulle, klädde på oss,sen kom Jossan och Moa, å vi åke till willys för att handla de sista.. (ska köpa det allra sista imorgon) hehe

sen åkte vi hem igen, å åt lunch, sov lite middag och jag plockade och fixade hemma.
Gick sedan ner till centrum för att handla lite och gå på bolaget, åt en snabb lunch med Lina & "Olle" (Lollo)

Sen kom Alexandra och hämtade Liam, medans Rickard åkte runt och hämtade bord och stolar.
Jag åkte in till stan och mötte upp pappa & sally, vi till jensen och åt middag.. himla mysigt, sen åkte vi hem och gick förbi till tommys en sväng (tommys tokiga torsdag) tog en öl med sarah och Angelica  mfl.

gick hem, liam vaknade en stund och fick träffa pappa & sally.

Nu ska jag sova, alla sover utom jag!

Natti natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0