Juni då alla fyller år..

I Onsdags fyllde min kära syster Sarah år, den dagen firade vi hemma hos mamma med en jätte god pasta sallad och en super god tårta!

Igår var det torsdag å på Torsdagar är det ju TTT (Tommys Tokiga Torsdag) Dit skulle såklart vi gå!
Jag gick hem till Jessica där sarah å angelica var redan drack lite cider för att sen gå vidare till Tommys.. väntade på att klockan skulle bli 20.00 så det blev billigare dricka! =)

Vi tog ett lång bord ute och satt där alla flickorna, de va Jag,sarah,angelica,jessica,sara,Malin,Johanna,Stephanie, Å sen kom Alexandra & Mamma.
jätte trevligt hade vi sjöng och drack cider..

Gick hem vid halv 12 å gick å la mig.. himla skönt.

Idag är det midsommar och vi ska åka till Grisslehamn å fira med sofia och hennes familj..
det skaq bli himla mysigt.

Bilder kommer senare.. nu drar vi..
puss

Kommentarer
Postat av: Ella

SVAR Tack för att du är med och tävlar! :-)

2010-07-11 @ 12:19:30
URL: http://ellea.blogg.se/
Postat av: Kim

Var du i Grissel under midsommar utan att säga nåt? Jag bor ju HÄR! :p



Aldrig haft sån hemsk värk innan, men det är väl smällar man får ta. :)

2010-08-13 @ 12:41:29
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0