Naglar,Sex end the city,fågelunge & vårruset..mm

Hmm nu har jag varit dålig på att skriva igen.. nu kommer sommaren och inte bara de, det händer saker hela tiden, Liam gör framsteg och vi hittar på mycket hela tiden..
I förra veckan kom min mormor och hälsade på mig och Liam, vi åt lunch å snackade skit hehe alltid lika trevligt när hon kommer på besök. =)
Torsdagen förra veckan åkte jag, Liam och Alexandra till Arninge, skulle handla allt inför dopet och så..
så nu e de klart.. skönt.. sen möte vi upp Karin ( Liams farmor) för hon skulle vara barnvakt medans jag gjorde naglar hos Christina =) såå himla nöjd =)
Sen åkte jag och Alexandra in till Täby åt middag och gick på premiären av Sex end the city 2
Såå sjukt bra film..

I fredags åkte jag och Liam hem till Mamma, för Sarah, Johnny och Nila var där och hälsade på.. så himla mysigt att snuffa på Nila.

I lördags firade vi Jocke som fyller år nu på fredag, men då ska vi inte va hemma, jag och Mamma och Ania ska åka till uppsala för Ania tävlar i cheerleading SM

Men iaf i Lördags då va vi hos mamma & Jocke åt midda tillsammans med sarah,johnny,ania,mamma,jocke,Natta,jojje,jag,rickard och Alexandra..
Rickard skulle sedan vidare på 30 års fest.. så ja fixade den bästa barnvakten ANIA tog Liam så åkte jag och Alexandra hem till oss satt ute och drack vin och snacka skit..
Vi va på massor med ställen den kvällen, men slutade iaf kvällen med att dansa å ha kul på sporten.. heheh

I söndags va vi i arninge och kollade på parasoll men de blev inget köp ännu, ja hoppas att Rickard får arslet ur vagn å inser att vi verkligen behöver ett parasoll så jag kan va ute om dagarna med liam, för de kan man inte, vi har ingen skugga å de e as varmt ute på vår uteplats..

Igår var det årets vårrus, så jag,Alexandra,Jossan & sanna skulle ju "springa" heheh vi hade med oss egen picnic som bestod utav pasta sallad.. vi gick 5 km på ca 40 min.. de va en seg start alla ville fram och de va tjockt med folk.. men det var kul och mysigt efterråt när man var klar.. =)
Juste innan vi skulle ta bussen in.. så ramla de ner en fågel unge från taket ner på min uteplats.. =( den va såå liten men tyvärr var den skadad å så.. så Jossan fick lov att avliva den, stackare..

Idag har vi aft underbart väder, vi har varit hemma. Liam har baddat i sin badbalja å så har vi lekt en massor med Alexandra..

Mamma var förbi med Liams dop kläning, så himla fiin den är 93 år gammal.. =)

Nee nu ska ja ta å lägga in bilder..

(Bilder kommer i nästa inlägg)

Kommentarer
Postat av: Susanne

98 år till och med;-)

2010-06-02 @ 23:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0