NÖJD!

Vill börja med att TACKA Cornelia, Ania & Emilia för en jätte fin blogg de skapat åt mig en ny header eller va de nu heter... heheh är såååå NÖJD!
Tack så mycket tjejer!

Den här dagen/ kvällen kunde inte sluta bättre!

Idag åkte jag till täby själv, så himla skönt.. åkte in själv satt på tåget och lyssna på musik för mig själv (händer ju inte så ofta) hehe

Hann gå runt lite å sen skulle jag vara hos Helena på Mr.Black & Mrs Pink salongen för att göra naglar..
Tack Helena för de jätte fiina naglarna jag är sååå nöjd!

Ikväll har jag haft egen tjej kväll, med lite godis och tv för mig själv, det blev en prinsessas dagbok 1 & 2.. Rickard har kollat på fotboll.

Ne nu ska ja passa på att gå och sova, Liam har redan vaknat en gång nu så då hoppas ja att han sover resten av natten..=)

God natt alla mina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0