Städa!

Redan torsdag, oj va denna vecka gått snabbt, fast ändå inte ja trodde de va tordag igår, så det känndes ju lite segt, men det gick ju fort..
Idag har vi bara varit hemma, sen kom Ania och Albin hem till oss och vi gick ner till centrum, köpte glass och mös i solen, sen lekte ania med liam så jag började små plocka hemms, till slut damma ja överallt och damsög och fixa så nu e det jätte rent och fiint hemma.. känns så himla bra.. lagom till helgen å allt.. slipper man de då..
Tack Sååååå jätte mycket för hjälpen Ania- du är bäst!

Sen åkte vi med mamma hem, köpte med oss thai mat, som jag varit dugen på hela dagen.. så gott!

Så ikväll sover vi över hos mamma, för jag och liam ska följa med på anias skolavslutning imorgon!

Imorgon ska jag även kolla mitt handelsbankskonto om skatten har kommit, vore såååå underbart!

På lördag ska jag göra nya naglar.. inför dopet =)

Neej nu ska ja kolla klart på SETC å sen sova!

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0