Mini Röris =)

Åh va man blir bekväm med att det är så fiint väder.. nu får den stanna.. tycker jag.. =)
Igår va Alexandra ledig som vanligt på onsdag, leker vi med henne.. =)
Åkte upp till Skäggan för att sola å ha det skönt.. finns ju lite mer yta att vara på och skugga, inte för att jag inte gillar min uteplats, men vi har inte någon skugga här på dagarna.. å det blir såå varmt.. ska fixa ett parasoll som vi kan ha, så att Liam kan sitta under..
Men iaf, vi tog bussen upp vid 12 å hade med oss vatten melon och annanas och kakor och en massa saft..

Tyvärr va det inte stekande hett den dagen men de gkorde inget, vi satte oss på en filt på gräsmattan och bara mös, spelade bool (stavningen?) och Liam fick bada och plaska i mammas tvätt balja, de tycke han va kul..


Sen spela vi lite kort..
Ania va oxå hemma från skolan den dagen.. så hon tyckte nog att det var kul att få sällskap.. =)

Idag vaknade vi vid 8 och gick upp som vanligt.. Liam fick gröt och sen gick vi vidare mot ängen vid Alcea huset för idag är det förskolansdag så de va Mini röris där.. å alla förskolaor va där.. träffade en massa härliga barn och fröknar =)
Liam tyckte de va jätte kul.. somnade till discot.. heheh helt slut va han av att titta på alla barnen..
Sen gick vi till centrum och köpte fika för Thess och Hanna skulle komma över på fika..

Idag när jag var inne i köket så hade jag satt Liam på golvet i v-rummet å sen när jag kom ut i gen då stod han där själv å hängde på sin gå stol.. skit va han lär sig snabbt.. (kommer bild)

Idag har jag även köpt en solhatt till Liam och ett insektsnätt till vagnen..

Fick en kick i arslet av mig själv och röjde på ute platsen.. i vårat lilla hörn..
så nu är det fiiint där..
När jag var klar. satte jag mig där med en kopp te och skulle läsa min bok, men tog ut datan istället och bara satt där å mös i kvällsvärmen =)
Rickard va ute och cyklade och Liam sov, så de va jätte skönt att bara sitta för sig själv en stund (2 timmar)

Nu ska jag lägga upp bilder och sen blir de till och se lite tv innan jag somnar,,
Imorrn e de fredag =) vad händer då?

hej hej










Kommentarer
Postat av: Natta

Världens duktigaste grabb <3

2010-05-22 @ 09:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0