Prinsessa & Prins =)

Om jag ska skriva från där jag slutade sist, alltså valborg.. så va vi hemma hos Jossan,Benny,Moa & Elvis, där vi grillade och bara va hela kvällen.. Alexandra & Sanna kom oxå förbi.. blev en lugn men trevlig valborg..
1 Maj - Lördag åkte jag och Rickard in till stan och åt middag på Helenes krog och bar vid mariatorget, där vi firade vår 4 års dag några dagar senare.. sen gick vi till en Irlänsk pub å drack lite öl, blev även en tidig kväll men mycket trevlig.. Liam va hos mormor.. med moster Ania.. så vi kunde åka hem själva och sova..

På söndagen gick jag och Liam upp till ishallen där Ania skulle ha träning tävling i cheerleadingen..
Himla kul.. Anias lag vann GULD *stolt syster*

I måndags fyllde Ania 13 år.. skit va tiden går fort det va inte länge sen hon va en liten plutt som Liam, eller jo de va ju ett tag sen men det går så sjukt fort.. =)
Så jag bakade en tårta till henne.. jag och Liam åkte upp till skäggan och åt middag å TÅRTA.. sov över..

Faktiskt väldigt nöjd..
I tisdags hmm va gjorde ja då...?

I onsdags va vi på bvc.. Liam skulle vägas å mätas.. så nu väger han 9240gram och är 72cm lång..
Sen trodde jag att vi skulle på mamma grupp men ja tog fel på dag, den va tydligen i måndags.. hmm.. =(

Igår Torsdag kom Sarah, Johnny & Lilla Nila till Åkersberga.. jag mötte upp dom vid stationen så gick vi hem till oss å fikade å jag fick äntligen mysa med min lilla prinsessa NILA =)
Sen kom Jossan för vi skulle på Första hjälpen kurs på öppna fsk.. mycket intressant men gud vad ja blev nojjig..

Så stolt moster..
Idag fredag, fick ja sov morgon för Rickard va ledig från Jobbet.. himla skönt men det konstiga va att när jag vaknade vid kvart i 11 så sov både Liam å Rickard.. HA?
Jossan kom runt 12 så vi åt frulle.. å så, sen gick vi till centrum.. mötte upp Sarah & Nila och tog en fika..
Liam blev jätte svartis idag när jag höll i Nila.. min lilla Prins då.. =(



Ikväll är Ania här, vi har ätit tacos och bara myst, himla mysigt..



Imorgon vet ja inte vad som händer men på kvällen ska vi va hos mamma å bara mysa hela familjen.. jag ska mysa med Nila så klart..

nää nu ska ja umgås med Anjis.. puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0