Tråk väder.. =(

Helgen går såå otroligt fort tycker jag. men jag är nog inte ensam..
I helgen har ju syster, Johnny & Nila varit här på besök.. så himla trevligt.. å mysigt att få "snuffa" bebis.. man blir så sugen, eller egentligen inte, de e bara för stunden som man tycker de, Liam får vänta med att få syskon, vill ju bara mysa med honom å låna Nila ibland, tyvärr är liam lite svartsjuk på sin kusin, så fort ja höll i Nila blev han ledsen =(
Nu har ju sarah och hennes lilla familj åkt hem igen, känns tomt utan dom, och saknar dom redan jätte mycket..

Längtar tills Nila blir lite äldre för då tror jag att hon och Liam kommer ha kul tillsammans.

I lördags va vi bara hemma hela dagen.. Natta kom förbi innan vi åkte upp till mamma, hon följde oxå med, Mamma hade varit på kryssning så jag och natta tänkte kanske man skulle ta sig ett glas vin eller två, själv drack ja typ ett halvt glas rosé de va mysigt att bara umgås med familjen.. och mysa med Nila.

Och igår söndag kom min mormor och hämtade mig och Liam, för vi skulle åka hem till mamma igen..
Åt korv med bröd lunch och bara mös.. =)

Igår åt ja för första gången Thai maten som finns vid willys åååå va den va god..
Den ska vi köpa fler gånger.. mycket mat för pengarna, de gillar jag.

Idag har jag och Liam bara varit hemma, skit trisst väder, man blir så deppig.. tog oss till centrum på eftermiddan och tog en glass med Alexandra.. å handlade.. till middag idag blev det:
Färskpotatis med morötter i ugn, korv och köttbullar spätt och en massa varma grönsaker, Mums!

Idag fick jag även min efterlängtade bok som ja skickat efter.. Mari Jungstedts nya Kriminalroman : Den dubbla tystnaden.. så nu när mina grabbar sover ska ja lägga ifrån mig datan och sjunka ner i soffan med min bok och en kopp te.

Undrar vad vi ska hitta på imorgon.. om ingen vill leka med oss, så tar vi og en promis till jobbet och hälsar på..

Lite bilder från helgen måste jag ju lägga upp oxå =)


Jag,Liam,Mormor,Sarah,Nila,Mamma,Ania (Nella ville vara med på familjekort oxå)


Liam leker med Ania på stutts mattan =)


Mosters lilla älskling Nila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0