Utemöbler =)

Hej hej hallå alla som läser min blogg.. kul att ni titta in igen.. =)
Ni som läser min blogg kan väl komentera eller bara visa att ni varit inne och läst.. skulle vara kul å veta vilka som läser min blogg. Tack på förhand.

Helgen går som vanligt skit fort.. man blev lite knäpp av att Rickard va ledig i Torsdags.. inte för att ja inte vill ha han hemma de va inte de ja mena, utan vi va bara hemma känndes typ som söndag.. å sen jobba han fredag så när jag och Liam gick upp på fredagmorgon känndes de som att de va måndag igen.. men neee de va ju början på helgen, jätte sköönt!


I fredags åkte jag, Liam,Mamma & Ania en sväng till Arninge - skopunkten, Ania skulle ha nya skor sen åkte vi vidare till Täby för Ania skulle shoppa, jag å mamma titta bara på.. =( FATTIG!

Sen senare på kvällen efter middan körde Rickard upp mig och Liam till Familjen Hudin, jag å Tessan drack vin & snacka skit. Jätte trevligt hade vi, sen ringde vi Rickard så han fick komma och hämta oss..

Igår Lärdag var vi bara hemma, Rickard åkte in till stan för att träffa grabbarna, Dricka öl å kolla fotboll..
Jag och Liam gick till centrum & åt glass.. =)
SEn efter 5 kom Alexandra och vi gick till Willys för Liams majskrokar va slut..
Hemma sen kom Sofie över och v tog fram ost & kex å 1 kg räkor + hemma gjord aioli med en MASSA vitlök.. himla gott och trevligt hade vi.

Idag söndag åkte vi till Arninge för att gå på coop å Jysk för att hitta utemöbler.. fanns inga på coop å jysk i arninge va de slut de som vi ville ha, så de va bara att åka tillbaka till Åkersberga-jysk, där det fanns 1 bord kvar.. vi tog det direkt himla fiint.. ÄNTLIGEN

Ikväll gick Liam & Rickard hem till Dan så då passade jag på att rensa bland alla mina kläder..
och nu efter att jag är klar sitter jag här i soffan, ska starx lägga mig skönt å läsa min bok.. kandet bli bättre? NEJ!

Så gott folk nu ska ja säga hej då!



Kommentarer
Postat av: susanne

Häpp =) Fina möbler !

2010-05-17 @ 15:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0