Dop gånger 2

Helgen är över igen.. å jag skulle ha skrivit igår, men va jelt slut så det får bli idag istället..

I fredags träffade jag Sofie & Carro, vi åkte till Tommys å åt midda där satt ute i solen å bara mös å snacka skit blev cola dock.. men de gkorde inget..
Kom hem runt Nio då Drickard och Dan skulle ner på akter baren en sväng, så jag pysslade och bara va hemma.

I lördags var det dop..
Först va vi på Moa´s dop i Roslags kulla kyrka himla fin och mysig kyrka, med en massa fin sång!
MOA MARIA SONJA!
Åkte efter de till dop fikat.. Vid halv 4 kom Sofie och hämtade mig och liam, då var det dax för dop nr 2
Mot Österåkers kyrka och Frida´s dop =)
Jätte fint dop där med..
Sedan hem till Linda & Patrick på dop fika, Linda och Patric hade gjort så himla fiint överallt..
Efter de åkte jag och Liam med sofie, hon körde hem oss till mamma, där Lisa, Anders och barnen va.. så de va trevligt att träffa dom =)

Liam´s dag!
Somnar i bilen på väg till kulla kyrka.. vaknar upp i kyrkan..
är med på fikat..
somnar i sofies bil till österåkers kyrka..
vaknar upp i kyrkan..
är med på fikat..
somnar i bilen upp till skäggan och vaknar upp hos mamma..
är vaken ett bra tag där.. somnar igen och vaknar upp hemma.. hahah
Stackarn.. =)

Idag var jag hos tandläkaren skulle kolla hur det såg ut efter att de drog ut min tand.. trodde jag ja..
de skulle laga en till tand.. ( men nu har jag bara 2 tänder kvar.. sen kan ja fixa rabatt, när munnen är klar!
Sen skulle vi åka in till stan- gärdet-sjöjistoriska museet för idag skulle det vara Barnvagnsrullet, vilket betyder att det är en familjedag med en massa gratis prylar och fika å sånt där kul..
Jag och Liam mötte upp Jossan och Moa vid tåget å tog 12.39 tåget från berga.. Madde och Miracle kliver på i viggan och inne på östra träffar vi maddes kompis Hanna å hennes dotter isa.. tar en promenad bort till sjöhistoriska.. vilket är en bra bit, men de var ju så fint och skönt väder så det gjorde inget,,
vi kommer fram dit ca 14.00 å det här skulle hålla på hela dagen mellan 11-17
men när vi kommer fram e det inte en ända person där.. vi frågar folk som går förbi men ingen vet nått.. skumt.. tiillslut ringer vi till tidningen Metro som har fixat det här å då säger dom att det är inställt, faan va sur man blir då.. när dom heller inte skriver ut de på nätet, kollade ju de innan vo äkte.... jaha så det var bara att åka hem..

Men nått som är otroligt kul är att Carro & Rickard fick son nr 2 idag =)
13.15 kom han.. vet inte vad det blir för namn ännu men så fort jag vet så säger jag till.

hmm undrar hur resten av veckan ser ut?
Imorrn vet ja inte vad som händer men på onsdag ska vi tll bvc och på kvällen ska vi på middag hos svärmor och svärfar.. vi ska planera inför dopet.. =)
och på torsdag ska ja äntligen göra naglar hos christina som jag har längtat, kvällen blir även toppen, middag med Alexandra & Jessica sen blir det SEX AND THE CITY PÅ BIO =)

men nu måste ja verkligen gå och sova.. natti natti..

Lägger upp bilder imorrn från helgen.. pallar inte nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0