15.5 timmar kvar.

Igår va de ingen bra dag, kallt är äckel väder, åh dagen gick sjukt sakta, eftersom jag skulle stänga på jobbet, var på viktväktarna som vanligt, å då hade jag bara gått ner 300gram, känns ju surt, men bättre minus än plus får man tänka. Sen gjorde jag nya fina naglar.. =)

När jag kom hem satt ja vid datan typ hela kvällen, skulle ju hålla koll på tradera att jag skulle vinna biljetten, vilket ja gjorde för 135kr inte illa.. men jag fick aldrig något mail så då kunde ja liksom inte betala in några pengar. å jag hade heller inte tid att vänta.. så jag gick in på sj´s hemsida där ja hitta en biljett för mig och Liam för 270kr var på att då kostar Liam 5kr heheh, tänkte de e bäst ja tar den. skulle betala den då strula allt, ja va så irreterad att om inte detta funkar tänker ja gå ut på ballkongen å SKRIKA!
men till slut fungerade det, ocj jag fick ett mess idag (Biljetterna) NÖJD Japp!

Den här dagen har varit bättre, trött som en gnu imorse.. men det gick snabbt över.
Idag var det heller inte lika kallt ute men blåste som fan.. barnen hade iaf kul, lekte i snön å åkte stjärtlapp.
Efter jobbet skulle jag möta Alexandra i centrum för att åka till täby en snabbis..
Köpte ett par leggings till mig själv och ett par mjukisbyxor till Liam.

Ikväll när ja kom hem möte ja älsklingen i dörren sa typ hej å puss sen drog han till grabbarna, å träna, jag och liam har lekt och busat.. nu äntligen för ca en timme sen somna han, å jag har inte börjat packa ännu, fast de går fort. Nää nu måste ja konsentrera mig på tv:n Maria Wern =)

om 15,5 timme får jag äntligen träffa min älskade syster å Nila <3 LÄNGTAR!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0