<3 <3 <3

FREDAG, en bra fredag, mys på jobbet med jul pyssel och tidig dag! kan inte bli bättre.
Idag har vi köpt nya vinter skor och vinter overall till Liam, nu väntar vi bara på att det ska komma mera snö, så vi kan inviga Liams nya pulka.
men sen ska ju jag och Liam åka upp till min syster å hennes familj på onsdag, å där lär det ju vara kallt, så nu kommer vi inte frysa.

Ikväll gjorde jag råstektpotatis med fläskitterfilé, en god sallad och till de drack vi ett rött vin med namn Mauro, (vuxen poäng till oss) jag och Rickard måste bli vuxna å lära oss dricka rödvin, sakta men säkert. hehe

Sen la vi oss alla 3 inne i Liams rum å kollade lite på bollibompa och sedan lite idol, jag tog en dusch, å nu sitter jag här i soffan, med tända ljus ett glas rött och glor på idol, Rickard söver Liam =)

Måste säga att jag haft en underbar dag, å nu blir det mera fredags mys med min älskling <3

<3 Älskar dig Rickard <3

Pusss till er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att du bloggar lite igen:) Puss

2010-11-19 @ 22:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0