Det går ner...

Måste ju hålla vad jag lovar, fast att klockan är mkt å jag bör ligga i sängen och sova nu, då de e en lång dag imorgon, jobb å sen möten på jobbet.
skit samma ska fatta mig kort så jag får min skönhets sömn starx =)

när jag kom hem från jobbet idag, stod min älskling å stekte raggmunk, inte illa, för att va han.. (på påse) hehe
sen tog jag en rask promenix upp till Viktväktarna för invägning.
-1,6kg denna vecka =) Nöjd men inte helt nöjd, faktiskt.
Sen kom Tessan å hämta mig för vi skulle se "lilla" Tova som va med i uppsättningen av Tomten är far till alla barnen på berga teatern, en mkt bra,rolig och helt underbar föreställning, som jag varmt rekomenderar er andra att se.

Sen åkte jag hem till carro & Rickard för att umgås med min kära vän carro å se DP,
Tog sedan en rask promenix hem.

Juste en till sak, jag fick semester den 25 nov, + att jag e mammaledig den 26 nov, så då åker jag och Liam upp till syster,johnny och lilla nila, ska bli sååååååååååååååå mysigt gud va ja längtar!
nej nu måste jag verkligen gå och sova.

Mormor om du läser detta så ringer jag dig imorrn.
puss puss


Kommentarer
Postat av: Linda

Duktig du e:)) Ska vi ses snart?? Puss

2010-11-17 @ 11:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0