Katt,mjaou...

Hej hej jag vet att jag har varit jätte dålig på att skriva i min blogg, men idag kände ja helt enkelt för att skriva.
Sitter här hemma i köket har just ätit frukost med min underbara son, för idag är jag mamma ledig, Rickard har planeringsdag på jobbet, så himla mysigt att vakna upp brevid min skatt och inte behöva gå till jobbet, eller att säga hejdå till Liam på morgonen, då han blir ledsen,-- nej ja får ligga kvar med min underbara skatt och säga hejdå till älsklingen, Liam blev ju så klart ledsen då pappa gick, men det gick ju över.

gud de e såå mkt som har hänt, jag har jobbat i 2 månader redan, och Liam han går, nästan springer fram, det kommer nya ord ur hans mun varje dag, mkt djur..
han kan säga katt, å mjaoa, vovo, kosssan säger muuu..
hej,tack ania, mamma,pappa, neeej.

Idag ska jag och Liam gå ner på öppna fsk i kyrkligt centrum tillsammans med Carro ,charlie och alexander, sen ska vi försöka åka upp till mitt gamla jobb båtstorp, ev fika.. och så måste vi köpa farsdag present.
nej nu e de dax å klä på oss, och fixa allt.
hej så länge.

Kommentarer
Postat av: lisa

:) låter mysigt

2010-11-12 @ 09:31:35
Postat av: Ania

svar: jag såg den med sanna puss puss

2010-11-15 @ 18:11:49
URL: http://aniakandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0