Liam <3 Moa

Så va helgen slut, den gick ju fort, men inte överdrivet fort, jobbar ju kort vecka nu, till på onsdag, tog semester på torsdag å på fredag ska jag vara mamma ledig så då passar jag och Liam på att åka upp till norrland, träffa syster yster Johnny och moster lilla Nila.. gud va de ska bli mysigt, ska träffa Magda,peter & barnen oxå...
Hoppas bara på att jag hittar en billig tåg biljett på tradera, skulle sitta fint!

Vad har vi gjort idag?
Liam och jag gick upp vid kvar över 8,drack välling och gick in i hans rum och lekte, eller Liam lekte medans jag låg på en maddras på golvet å typ halv sov, sen kom liam å la sig brevid mig, å mös, sen somna han och jag gick å la mig i sängen med min älskling som såg helt död ut, fast att han hade fått sova till kvart i 11.

Åt en sen, eller tidig lunch,Liam badade i sin balja med alla hans leksaker, stänkte ut nästan allt badvatten på golvet, men kul hade han. sen väntade typ hela dagen på att Jossan skulle höra av sig så vi kunde åka hem till dom å leka, vid halv fem ringer hon så vi packade ihop oss å åkte upp.. Jag och Liam blev kvar på middag och en massa lek. Tack igen för maten och allt gumman <3

Kom hem för en stund sen, Liam somna som en stock på väg till bussen och sov vidare när vi kom hem, sköööönt.
nee nu ska jag kolla vidare på filmen, varför e de såååå tråkiga söndags filmer? kan det inte komma nått nytt?

Puss å hej!

Kommentarer
Postat av: N

sv: Tack för tipset :) Jag åker den 9e januari så nu är det inte alls långt kvar :)

2010-11-22 @ 17:09:48
URL: http://nossttam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0