lördag

Halloj.

Sitter å myser med Nila i mitt knä.. Liam sover middag och snart ska vi väl göra oss iordning för att gå ut i snö kaoset.. måste ju handla middag å så.
Asså de har snöat konstant sen jag och Liam kom, plus att det hade redan snöat innan.. ja skämtar inte om det är en meter snö nu.. Om det bara slutade snöa hade vi kunat gå ut och leka, för Liams skull, men känner mig inte så sugen på de. =(

Ikväll kommer Magda,Michelle och Jacob hit på middag å en massa mys, Johnny ska på herr middag hos peter.
Ska bli så mysigt, de har inte träffat Liam på typ4 månader, så det har ju hänt en hel del.. =)

Nää nu ska ja passa på att klä på mig och fixa lite innan lajm vaknar..

Bilder får ni efter helgen..
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0