Lördagen den 20:e November 2010

Lördagen gick ju fort..som alltid, hehe
Fast vi har inte gjort så mkt idag, jag fick sovmorgon till 10.30 himla skönt, tack mina älsklingar =)
Sen va vi hemma och segade typ hela dagen, anders & Hanna kom  förbi på fika..
Vi tog sedan en promenix till jysk där vi skulle köpa en matta som man kan ha i Liams badbalja så han slipper halka runt i den, köpte även en plast duk som vi kan ha på bordet, så kan liam kladda hur mkt han vil hahah =)
På menyn stod det pizza till middag, Liam ville inte ha sina kycklingbullar med blommig pasta, han ville bara ha smörgåsrån med smör, så de fick han lyxa till sig med, heheh men ficki honom en risifrutti och välling tillslut.

Ikväll va Rickard hos grabbarna grus, och Carro kom hit, vu hade himla mysigt med en massa snack,kortspel och lite snacks.
Tack för ikväll gumman. <3

Nu är älsklingen hemma och ja tror jag ska kolla en film nu och sedan hoppa i säng.

Imorse när jag vakna tänkte jag åååå va mysigt nu e de snö igen då kan vi inviga liams nya pulka, men de gick ju inte när vi väl kom ut hade ju snön blivit slask =(
Så vi får ta de nästa helg för i norrland finns det snö =)

hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0