pucko!

Jag skulle ju då testa att ligga i sängen igår och blogga från mobilen, men allt jag fick fram va en 5:a sen tröttnade jag på att mobilen va så seg, så jag tänkte, att jag stänger av mobilen för att sen starta om den, då jag får hjärnsläpp å kommer inte ihåg vad jag har för pinkod, försöker 3 gånger å sen va de puk kod, hittar inga papper som jag sparat (de hade fåttt fötter) så de va bara å försöka somna irreterad som jag va och orolig att jag inte skulle komma upp av rickards väckar klocka.
När jag ligger där i sängen kommer jag plötsligt på den rätta koden men då va de ju försent.
Jag kan ju säga att det var ju inte svårt att vakna imorse, när klockan ringde flög ja upp ur sängen, fy fan va den tjöt och vibbrera, finns en dosa som man lägger under kudden.

har haft en bra dag på jobbet.
Efter jobbet mötte jag upp alexandra på ica, vi skulle handla middag, som bestod utav wofflor, mums.
Mötte även Rickard och Liam där, sen gick vi hem och åt middag.
Rickard gick hem till arvid för film kväll och jag å alexandra satt kvar hemma å mös med glögg och 500 =)

Nu ska jag sova, e såå trött. men det känns ju helt underbart att det är fredag imorgon, å nästa vecka blir en kort vecka,=)

Ska försöka hinna lägga upp lite nya bilder men de får bli imorrn =)
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0