SVAL

så här började min dag, vaknade vid halv åtta å låg och mös med mina grabbar i sängen, liam tyckte att de va konstigt att ja låg kvar, sen gick ja upp å duscha, då trodde liam att ja hade åkt till jobbet så när ja kom in igen blev han jätte glad, åh då blir man så glad.. <3

Vi åt frulle å klädde på oss, för att sedan ta bilen in till stan å åka tåg till hudiksvall..
När vi sitter i bilen innan mörby börjar Liam spy, å det kommer bara mera, vi stannar till och får ta av han kläderna och byta, torka bilen, stackarn.. min tanke va nej inte nuuu, inte magsjuka, men då säger rickard att det är vanligt att barn lätt blir illamående, vi rullar iväg och närmar oss sveavägen, då det kommer mera... fy ja tyckte så synd om honom, men när vi kom ut ur bilen å så, så va de lungt!
Vi sprang omkring å letade efter rätt spår, eftersom de har byggt om, hitta vi inte först.. tåget skulle ha gått 10.30 men innan vi va iväg va kl redan 10:50...

Liam va överallt på tåget å ville järna bjuda alla på kex, heheh å gå fram och tillbaka i vagnen, när det var 20min kvar av resan somnar Liam, de va skönt, tyckte nog många på på tåget, men ännu skönare när vi klev av hahah.

Mötte upp min kära syster på perången å gick in i stan för att möta upp anki,milo, lollo & Patrik.
tog en sväng på hm och sedan åkte vi hem.

Gud va kul de va att träffa lilla Nila som nu mera inte är lilla Nila, utan en stor tjej.
Å Liam hade så kul med Nila eller va de Nila som hade så kul med Liam, hon skratta så hon häll på att kikna, så mysigt att se...
Åt en jätte god middag, å ikväll har jag fått lära mig nått nytt att i nedredelen av kylen heter det sval. Tack Johnny... SVAL =)

Nee nu har Sarah å johnny kollat klart på Paradise hotel så nu ska vi umgås...

pusss å hej leverpastej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0