06.00-22.37

Min dag började med att klockan ringde kl. 06.00 (jag var super trött, men det var bara att palla sig upp, klä på sig och borsta tänderna typ, sen kom Jossan och hämtade mig och vi åkte till söra simhall för en ca 40 minuters simmning.. de va én riktig bra start på dagen, pigg och fräsh..
Sen bar det av till jobbet då jag började kl. 8.00

Idag har det i stortsätt regnat hela dagen, men det var inte så klallt ute idag som det var igår, idag var barnen mkt leriga och blöta när vi kom in, men har man kul så har man!

Det var en bra dag!

När jag kom hem från jobbet va mina grabbar inte hemma, så jag passade på att lägga mig på soffan en stund å glo lite tv, sen lagade jag middag så den va klar tills mina älsklingar kom hem.

Ikväll va de VV som varje Tisdag, ikväll blev det tyvärr inte som jag hade tänkt de, hade gått upp 1 kg sen förra veckan =( blev jätte deppig men inser nu att det är bara att kämpa vidare...
Jag måste verkligen äta ALLA mina points som jag har varje dag, jag får inte gå och lägga mig med typ 3 points över för då går man inte ner. (det känns som om man äter hela tiden) =(

Iorrn är det redan onsdag och jag slutar tidigt.. himla sköönt, då ska vi åka in till stan, Rickard ska köpa kläder och jag hoppas på att hitta nått kul till mig, Liam ska få regn kläder =)

Nej nu e jag så himla trött. så jag måste sova.
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! jag kom in på din blogg för några veckor sedan, kommer inte ihåg hur, menmen nu läser jag! :)

håller också på att försöker få bort mina mammakilon, går dock inte på viktväktarna! så jäkla trist när man inte går ner nåt under en vecka! fortsätt kämpa, du är jätteduktig:)

Muskler väger mer än fett! ;) det brukar jag tänka de gångerna jag gått upp istället för ner (även om jag inte tränat på hela veckan;) ) lycka till!

jättesöt liten kille du har!

2010-09-24 @ 16:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0