17 dagar kvar =(

Hej hej, de va ju inte igår man skrev blogg, sist va när syrran fyllde år å de va ju 23 juni..
Nu är iaf sommaren över och vi har hunnit med en massa saker.. och Liam har utvecklats jätte mycket.
Jag har fyllt år.. 26 år redan och Rickard har fyllt år.. 34 år redan.. tiden den bara rullar iväg, kan ni tänka er om mindre än 1 månad fyller vår lilla prins 1 år.. helt sjukt vart tar tiden vägen?

Den här sommaren har vi mest varit hemma, badat och lekt..
vi åkte upp till srah, Johnny och Nila en helg eller lite mer än en helg, hade himla mysigt..

vi har haft kräftskiva hemma med mamma, Jocke och mina svärföräldrar Karin & Bert.
vi har ävrn vart bort bjudna på kräftfest, å grillning och så.

tror vi kommer göra mer saker nästa sommar då liam är äldre och har roligare, och förstår mera.

gud va min lilla kille börjar bli stor han pratar en massa, eller han kan ju säga
Mamma, pappa, Titta, NEJ, ibland hej, sen låter de som han säger hejdå, men ja vet inte..

Han äter nu mera vår mat och går för fulla muggar med sin gå vagn.

asså de e helt sjukt om 17 dar börjar jag jobba, hur ska ja klara mig utan min lilla Prins?
Jag kommer längta ihjäl mig efter honom, men ja vet att han kommer att ha de kul med sin pappa, känns bara konstigt eftersom vi suttit ihop i snart 1 år.

Jag ska börja jobba på en ny förskola, (sjöhästens förskola,) de ska bli kul
eller de ska bli kul å komma in i den "normala" vardagen igen, de e inte så att jag inte gilla min å liams vardag, men ja tror ni förstår vad jag menar.

Idag och imorgon har älsklingen semester , så vi passar på att röja Liams rum eller vi, då menar jag Rickard, nån måste ju va me Liam= jag heheheh
om vi hinner allt nu så ska jag börja måla om Liams rum på söndag.

dum som jag va målade jag ju om Liams rum när han låg i min mage från ljus blått till vitt men nu har jag tröttnat å vill ha lite mera färg, så det ska bli gränt på två väggar och med vita stjärnor tror de kommer bli skit snyggt.

Nu ska jag försöka bli bättre på att blogga. men ja lovar somsagt inget för man vet aldrig! heheh

Imorgon ska vi till öppna fsk å Rickard ska få följa med dit, tänkte passa på när han ändå är hemma, så han vet vart det är, sen när han ska va pappa ledig.=)

Nee nu blev det ett långt inlägg men den bjuder jag på.
Hopp i säng, så ja pallar gå upp imorrn.

puss å hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0