2:a inlägget efter låååång tid..

Idag har vi hunnit med en massa saker, klockan ringde 8 imorse, låg kvar en stund, sen kom Jossan & Moa, så vi klädde på oss och tog en te..
Sedan runt tio åkte vi till öppna förskolan, som nu ligger vid förskolan Luna.. tyvärr hann vi inte till sångsamlingen som det var planerat, och vi va heller inte där så länge, såå himla mkt barn (i alla åldrar)
jag bör i oförsig börja vänja mig snart, eftersom det är så jag kommer att jobba, Rickard kom när vi skulle gå, så vi vända in en snabbis, för att visa Rickard allt.. och så att han kan gå dit sen med Liam när jag jobbar, fy kan inte fattat att ja REDAN ska börja jobba.. helt sjukt..
Natta och Jojje kom även förbi för de skulle åka upp till syster, så ja skicka med dom gåstolen och ett par fina skor till lilla Nila. (Hoppas hon gillar stolen) den har varit en bra "barnvakt" och Liam har gillat den mkt.

Sen åkte vi till centrum, Rickard stannade hemma och jag och jossan å barnen tog en lunch på anjas, (barnen sov)
Idag har jag äntligen fixat ett nytt ID kort så ja slipper använda mitt pass =)

Ikväll har jag och Liam haft fredags mys, vi åt en riktig mys middag (hahah) Fiskbullar i hummersås och potatis.. en av mina favoriter, och liam tyckte det var himla smaskit, vilken tur!
Sedan lekte vi och titta tv, när äntligen min lilla skit unge somnade var det min egna lilla kväll, med lite chips å film.. Valentine´s day, så himla mysig och bra film =) den kan ja verkligen rekomendera för er som inte sett den.

Imorgon ska Liam sova hos mormor, morfar & moster!
För jag och Rickard, Jossan & Benny ska åka in på grönan, de har varit bestämt sen länge, synd bara att det är så jäkla kallt nu på kvällarna.. de trodde man ju inte.. man trodde inte att hösten skulle komma så snart. men på ett sätt är det mysigt med hösten, har jag iaf tyckt tidigare, men att längta till den här hösten känns både tråkigt och Roligt.
det tråkiga är att jag inte ska va mamma ledig med min lilla liam.
men ändå roligt att börja jobba.. hmm nog om de nu.


Hahhahaha nu blev det ett sånt här långt inlägg igen, dax att uppdatera sig varje dag.. (ska försöka)

Natttttti puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0