Är jag redo???

Igår var jag så trött när vi kom hem så ja palla inte skriva något.
Vi va på taco middag hos Lisa,Max och Nova. Jätte mysigt hade vi med en massa skratt och spel.. (Jag bokstaverar) hahaha "Med andra ord"
Vi kom hem runt kvart över två,men har man trevligt så har man, =)

Idag har vi fixat lite till i Liams rum, känns som om det aldrig blir klart, eller så e de jag som segar, för jag vill inte riktigt att Liam ska flytta ut ännu.

Sen tog vi oss en promenad till hacksta skolan för att rösta, och sedan vidare upp till svärföräldrarna på fika och mys. Dom åker till grekland i natt lyx..
Men har man jobbat i 65 år så e man värd att kunna åka iväg så här, de ska vi oxå göra när vi jobbat klart.

Åh här sitter jag som har varit mamma ledig i snart 1 år, och ska tillbaka till verkligheten imorgon.. fy.. eller nej fy är fel ord, ska bli kul å börja jobba å komma in i den "normala" vardagen igen men det kommer kännas så konstigt att vara ifrån Liam vi som har suttit ihop 24/7

Åh nu när Rickard ska vara hemma med Liam så är det min tur att ligga innerst av sängen så jag ska få sova om eller när Liam vaknar,, men ja kommer nog ändå vakna av att han rör sig som jag brukar.. å jag lär väl behöva väcka Rickard oxå.. hur som helst vet jag att det kommer att gå bra, och R sa till mig att när man jobbar och sen kommer hem så brukar de va så att Liam blir så glad och de e ju kul.

Nu ska jag packa iordning alla saker som ska med till jobbet, kläder,inne skor, ute skor, gummistövlar, vantar osv.

Imorgon kanske Syster & Nila kommer, om hon vinner billjetten på tradera HOPPAS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0