Bobbas

Hej hej hallå "Dagboken"

Idag började vi morgonen med att ta en promenad på 1,5 timme med Alexandra, himla skönt och fiint väder va det ju oxå =)
När vi kom hem åt Liam frukost nr 2 hehe och jag med, sen va de typ bara å börja göra sig iordning duscha osv. för att sen möta Alexandra i cenrtum, hon handlade och fixade allt inför imogon, då Micke ska ha födelsedagsfest, å samtidig skulle hon ju va barnvakt åt Liam medans jag var på föreläsning med jobbet.

Det var en jätte intresant föreläsning =)
SEn gick jag hem till Alexandra för att hämta bobbas, då hennes Mamma & Mormor va där. Liam sov, han va helt slut efter att ha fått all uppmärksamhet hela dagen..

Sen gick vi hem och åt middag. Idag blev det resterna från igår, (lax)
Å nu ikväll har jag och Liam varit hemma hos Álexandra & Micke igen och hjälpt till med maten inför imorgon =)
Så imorrn ska Liam leka med Pappa för jag ska på fest =) Ska bli himla kul..

Nu ska jag snart sova, hoppas att min älskling snart kommer hem.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0