Födelsedags fest mm

I lördags var jag på födelsedags fest hos Micke & Alexandra, Micke har fyllt år så han bjöd på en massa god mat och trevligt sällskap, själv hade jag med mig lite vin och cider.. mycket gott,
Det var en jätte trevlig fest med en massa trevliga människor och mkt skratt =)
Kvällen slutade på sports bar, (har inte varit där på hela sommaren) så det va kul, blir roligare å gå ut å dansa när man inte gör det så ofta, dansade till och med styrdans med pelle, de händer ju inte ofta att man blir upp bjuden på dansgolvet hahah.. ja hade fan träningsvärk i benen och mkt ont i fötterna efter en lyckad natt på dansgolvet. men det är det fan värt.

Va väl hemma runt 4morgonen, ja gick hem utan skor.. hahah

Söndagen va ja dock inte så kaxig haha, de e dåman inser att de e absolut inge kul å dricka när man måste vara social med man och barn, hahah
men vi tog oss till berga marknaden en sväng för att komma ut i friska luften, och träffa mamma, ania och sanna.

på väg hem ringer alexandra och säger att hon Kicki och Devin vill komma på fika hemma hos oss, ja typ springer hem för vårt hem såg ut som Hej kom och hjälp mig, lyckades iaf plocka undan lite och ta disken innan mina vänner kom förbi på fika.

När Kicki och Devin hade åkt hem stannade Alexandra kvar, Rickard va på fotboll, så vi bestämde oss för att gå ut och äta middag. det blev indiska mkt gott, och heller inte så onyttigt.. mycket bra för mig!
På väg hem hyrde vi en film, "En galen natt" jätte rolig och spännande film, den kan ja verkligen rekomendera.

Idag är det Måndag, min sista måndag som mamma ledig.. HJÄLP!!!!
Så den här veckan ska ja verkligen försöka hinna med att göra så mkt som möjligt, den här dagen blev dock en slappar dag,, eftersom det ändå va så trisst väder.

Imorgon ska vi gå på öppna fsk =)

De va länge sen ja la in en bild, så det får bli nått nu.

Hahaha ja e inte kladdig!


Mamma´s lilla goooding <3


Kommentarer
Postat av: Cornelia Bergman

kladdig liten kille ;)

2010-09-25 @ 23:48:05
URL: http://corneliabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0