Fredagen den 17 september 2010

Igår va det ju min sista fredag som mamma ledig med min lilla Liam, som fyller 1 år om 12 dagar =)
Så vi åkte in till stan med mamma för att möta upp mornor och luncha ihop =)

Vi gick till den Blå porten vid djurgården, himla mysigt och ritigt god mat.
Tog sedan en promenad in till stan, gick längs strandvägen i solen och såg alla fina båtar som låg i hamn =)
Sen strosa vi runt stureplan för att sen ta tåget hem till Åkersberga.
När vi klev av tåget hemma i åkersberga så va det en fågel som sket på Liam och i hans vagn, hahaha

Går kvällen blev mycket lugn jag gjorde fredags mys middag, som bestod av kyckling i ugn med en massa vitlök, salld i massor med tsatziki och pommes.

Rickard gick hem till Arvidsson vid 21. och Liam fick sin välling och somna som en stock så ja passade på att kolla film, fanns ju inget på tv. jag såg natt på museumet 2, i brist på annat eftersom filmen inte var någon höjdare..
Gick och la mig 02.10 av att sovit en stund i soffan.

Imorse fick jag sov morgon sååå himla skönt.
Åt en good frukost, grovt bröd med ost,skinka och paprika. Lättfil med banan och kanel.

Idag ska vi försöka och ställa allt till rätta i Liams rum.
Å ikväll ska vi på middag hos Lisa,Max och Nova.. ska bli jätte trevligt.
nej nu kanske ja ska ta och kläpå mig och hjälpa min karl.
Hoppas alla får en fortsatt trevlig Lördag.

puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0