Gör som jag säger!

Vill börja mitt inlägg med att, det känns lite tråkigt, att komma in på sin blogg.. å se att INGEN KOMMENTERAR!
Jag ser att folk läser, MEN VEM GÖR DET?
Om ni ska läsa min blogg kan NI väl lämna en liten kommentar?! SNÄLLA!

Jaja nog om de nu, Idag är det Tisdag,en stund till, för er som inte visste det, och idag har jag och Liam varit på Öppna förskolan och lekt och varit på sångstund.
Liam hade jätte roligt i dockvrån med tjejerna, roligast var att sitta i docksängen och leka med dockornas nappflaskor, heheh ska bli kul å se honom sen på dagis när Rickard hämtar honom å han e klädd i en klänning och fin skor, hahah för det är rätt vanligt bland grabbarna.. på dagis.
Jag hade en kille en gång på dagis då hans pappa kom och hämtade honom, de första sonen sa till sin pappa va.. -Pappa pappa ja e en prinsessa! Pappan han skämdes och sa nej "Kalle" du e en Prins ta av dig kläderna och kom nu, tråkigt att man inte bara kan låta det va så, bara för att han klär sig i tjej kläder eller leker med dockor behöver ju inte betyda att han gör det sen när han blir äldre.
Som julen förra året då jag hade köpt en tomtedräkt till Liam för att ta kort på honom å göra julkort,
så säger Rickard stackars Liam han kommer skämmas ihjäl när han blir äldre å ser att han haft en tomtedräkt på sig, me va fan han va 3 månader, det hade varit skillnad om ja kom hem å ba Älskling jag har köpt en tomte dräkt till dig, va snäll å sätt på dig den nu så vi kan skicka ut julkorten, hahaha
(På julafton fick jag sen ett kort på Rickard klädd som tomtenisse av hans mamma)

Ikväll har jag även varit på viktväktarna, trodde inte att jag hade gått ner nått, men har faktiskt gått ner 800 gram, nästan 1 kg, så nu jävlar ska ja gå ner mer till nästa vecka.!

Imorgon ska jag, Liam & Alexandra åka till Täby, jag ska köpa schablonplast som jag beställt på panduro så jag kan göra fiina stjärnor på Liams ny målade gröna vägg =)

Kvällen blir det step =)

Men nu ska jag fixa lite bland alla pärmar som min lilla skitunge drog ut idag på golvet.. sen blir det sova.....

Natti

Å kom ihåg nu att lämna ett spår om du läst min blogg!
Tack på för hand / Janine

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag, anonym småbarnsmamma från Åkersberga läser! =) Lycka till med viktnedgången!

2010-09-15 @ 07:45:48
Postat av: Nathalie

Jag läser =)

2010-09-15 @ 20:47:34
URL: http://nathaliesellen.blogg.se/
Postat av: Cornelia Bergman

jag läser janine !

2010-09-25 @ 23:50:43
URL: http://corneliabergman.blogg.se/
Postat av: :)

2010-11-12 @ 09:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0