Grönalund!

Igår åkte jag och Rickard in på Grönalund, hann inte åka dit på Semestern, men tänkte att det förmodligen skulle vara mindre folk då vi åker senare på sommaren, men NEJ de va fan skit mkt folk. Comviq hade haft en grattis inträdes dag, så de va ju klart mkt folk.
Vi kom in runt 18. och bestämde oss för att gå och äta för att sen köpa kvällsbandet som då blev billigare..
Först åkte vi Kvasten, å som tur fick vi sita längst fram, de hade jag inte gjort om jag visste att det skulle vara läskigt.. blev liksom läskit för man såg ju allt mera när man va framme, om ni fattar vad jag menar..
Sen gick vi direkt till den nya bergochdalbanan INSANE (eller den kom förra året men då kunde ju jag inte åka den, eller nånting annat, eftersom lilla Liam låg i min mage) så den va ny för mig.
Helt sjukt läskig, kan inte  komma på något annat som är läskigare att åka, fick ont i kroppen efter åt oxå.. nej tack 1 gång men ALDRIG MER IGEN!

För att lugna närverna efter så gick vi och spelade lite..men vann inget =(

sen åkte vi bergochdalbanan (jetline) som vanligt alltid lika rolig..
 Vi åkte även pop expressen vilket var en av mina favoriter förr, nu va den mest jobbig och snurrade som fan, tror att det är så att när man blir äldre, blir man mer feg och rädd, och illamående..
Pratade med mamma igår och hon sa att när man fått barn och så kan man oxå bli rädd.. de e fan sant..

vi åkte en massa roliga saker, (pallar inte berättta om alla, å ni tycker säkert det är tråkigt att läsa om de.)
Vid 23 tiden stängde grönan och vi gick en stund innan, hade tänkt å ta djurgårdbåten, men vi hann inte med den, och sen kostade de lite extra eftersom de inte tog busskort eller annat, så vi tog spårvagnen mot city.. å gick till Fridays på stureplan, jag drack min favorit drink strawberry daiquiri och Rickard tog en öl, sen åkte vi hem med 00.35 tåget och hem för att sova.. så himla trötta va vi... man blir helt slut av att göra såna här roliga saker.. eller början man bli gammal kanske? hahaha

Fick sova hela natten, de va ju länge sen man gjorde de, och utan Liam.. fick även sov morgon å en massa mys!!

Sen kom Liam hem och fy va ja längta efter honom, och han efter sin mamma och pappa..
vi åt lunch och sen började jag röja i hans rum inför målningen, det blir jätte fint nu har vi målat 1 omgång så imorrn blir det en omgång till..

Ikväll gick jag och Alexandra till mc donalds och åt midda man måste ju passa på, för på Tisdag börjar allvaret,, VIKTVÄKTARNA! äntligen, ska bli kul och äta rätt och även få träna.. och komma i form igen.

jahopp då va de söndag igen och en ny vecka framför oss, mina 2 sista veclor innan jag börjar jobba..

får se vad vi hittar på imorgon, nu ska jag iaf gå och sova.
Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0