Målvikten!

Hej hej idag har jag och Liam hälsat på, mitt nya jobb.. träffat nästan alla barn på min avdelning. jätte gulliga barn, men dom va nog mer intresserad av Liam än mig, heheh
Sen tog vi en promenad hem till Jossan & Moa, åt lunch, idag blev det fiskgratäng, Mumsigt!

När Benny sen kom hem åkte jag och jossan å Liam så klart, hem till oss, då jag lagade middag, köttbullar med pasta. för att sen vänta på att Rickard skulle komma hem så att vi kunde gå på VIKTVÄKTARNA!

Man blev verkligen inspirerad och känner att det här ska ja fan klara av.
Jag vet att det kommer att ta låååång tid innan jag når min mål vikt men det får de fan ta.. hoppas bara att ja iaf går ner nått i veckan eller gör framsteg. hon som va "ledaren" sa att de tog henne lång tid att gå ner. men man måste ju tänka på sin hälsa och träna.
Jag bokade igår ett step pass på friskis som ja ska gå på imorrn och skulle ha tagit spåret ikväll, men hann inte pga (rickard skulle träna innebandy) men när jag kom hem så sa Rickard att han börjar känna sig sjuk.. märkligt eftersom vi fått nya tv kanalen 10 (Sport) å idag spelade ju sverige, hahaha men de gör inte mig nått för då kunde han lägga Liam å jag kunnde sitta här och skriva och logga in på viktväktarna =)

Imorrn hoppas jag på att vi orkar gå till mitt gamla jobb säby.. men ja lovar inget just nu.. heheh
Varje gång ja ställer klockan på morgonen, så sover liam, men annars vaknar han med tuppen, hmm
man kanske ska ställa klockan varje dag?

Nej nu ska jag mysa ner mig i soffan och kolla reprisen av Idol som ja missa ikväll..

Natti natti




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hejjar på dig syster vad de gäller viktväktarna. De är bra att du är medveten om att de kan ta lång tid, satt du inte tappar motivationen om de skulle gå mindre bra. De vanliga är att de kan gå ganska snabbt i början men sen kan man stå kvar vid en och samma vikt ganska länge utan att de händer nått även fast man tränar och äter rätt, de är bara å kämpa vidare för så är de för nästan alla, men som sagt bara kämpa på, för sen börjar de gå i rätt riktning igen.

PUSS <3

2010-09-08 @ 11:25:07
URL: http://http://marybusteed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0