Step

Idag har vi hunnit med en massa saker, sov lääänge, till nio, himlans skönt sen va det som vanligt barnprogram och frulle.. Liam åt välling och smörgåsar, Han älskar smörgåsar.. hihi

Jag då som började min viktväktare, fick ju lite panik, va fan ska ja äta, å hur mkt får ja äta.. hmm
så det blev 2 skivor grovt bröd smör på och ett glas vatten mums.

sen gjorde vi oss klara sakta men säkert heheh mötte upp alexandra vid halv tolv och tog en lunch.. då Liam fick Lasange och risifrutti =)
Själv åt jag en räksallad och vatten.

När vi sedan hade lunchat klart och alexandra gick tillbaka till jobbet, gick vi hem för å hämta lite saker och sedan vidare till Säby förskola (mitt gamla jobb) för att hälsa på och hämta en kasse kläder som jag hade där.

Vi var kvar ett par timmar och sen tog vi oss hem. Handlade lite och gick hem för att laga mat.
Idag blev det kyckling file´med ris och en massa kokta grönsaker.

ikväll har jag även varit på mitt första step pass på friskis vilket va skit kul, men hängde inte med så jätte bra, men de kommer, =)
Sprang hem och duscha för att den gå hem till Mallan och fika och snacka skit mkt trevligt. nu när jag kom hem satt ja och räknade ihop mina points för dagen och lyckades faktist få ihop alla pointsen =)

Nu ska ja dö i soffan en stund för att sen sova.

Gör vi imorgon? de får vi se!

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0